Provozovatel (prodávající):


Internetový obchod je provozován společností Abus Gastro, s.r.o. s provozovnou Rančířov 33, 586 01, Jihlava.

Úvod

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu Abus Gastro. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je firma Abus Gastro a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy z kupní smlouvy, neupravené těmito obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše v platném znění.

Vymezení pojmů

  1. Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, případně jiná smlouva, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující - spotřebitel a na druhé straně prodávající, konající v rámci své podnikatelské činnosti.
  2. Prodávajícím je Abus Gastro, stejně jako provozovatel internetového obchodu. Abus Gastro je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Zákazníkem našeho internetového obchodu je „kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
  4. Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
  5. Kupující nakupující výrobky či užívající služby za účelem svého vlastního podnikání s těmito výrobky, či službami není spotřebitelem. Kupní smlouva uzavíraná tímto kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, vyjma ustanovení dotýkajících se kupujícího - spotřebitele a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva

  1. Kupující si objednává zboží nabízené na internetových stránkách prodávajícího (Abus Gastro). Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení potvrzení (akceptace) objednávky (návrhu kupní smlouvy) prodávajícím kupujícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
  2. Uzavřením kupní smlouvy kupující současně stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
  4. Pomocí objednávkového formuláře může kupující objednat zboží i na jiné místo dodání, než je registrováno jako jeho bydliště. V takovém případě kupující uvede v objednávkovém formuláři jméno a adresu dodání zboží . Na této adrese bude adresát také vyzván k uhrazení částky za objednané zboží, pokud nejde o doručení na dobírku.
  5. V den přijetí objednávky dohodne prodávající se spotřebitelem konkrétní termín dodání objednaného zboží (telefon, e-mail), není-li dohodnuto dodání poštou na dobírku.
  6. Zboží je dodáváno těmito způsoby:
    • Doprava smluvním dopravcem - objednané zboží přiveze prodávajícím pověřený přepravce, kupující hradí poplatek ve výši 120,- Kč. Ve snaze minimalizovat poškození zboží při přepravě (větší probalení), Vám bude při objednávce sortimentu sklo a porcelán účtován manipulační poplatek ve výši 50,- Kč bez DPH. 
    • Osobní odběr - zdarma
  7. Při dodání přepravovaného zboží (bod 6. písm. a.) bude zboží dopraveno za první dveře objektu na adrese uvedené v objednávkovém formuláři. (podmínkou přitom je sjízdná příjezdová cesta až k těmto dveřím a poskytnutí potřebné součinnosti ze strany kupujícího).
  8. Zboží je dodáváno v běžných obalech od výrobce. Spolu s objednaným zbožím bude vždy dodán návod k obsluze a vyplněný záruční list (ledaže jde o takové doplňky nebo příslušenství zboží, u nichž nejsou tyto doklady dodávány a předána faktura s náležitostmi daňového dokladu. Kupující, popřípadě jiná přebírající osoba, která je k tomu kupujícím zmocněna, musí svým podpisem na kopii faktury potvrdit řádné převzetí objednaného zboží spolu se všemi uvedenými doklady.
  9. Předáním objednaného zboží kupujícímu (resp. k tomu zmocněné osobě) a převzetím tohoto zboží kupujícím (resp. k tomu zmocněnou osobou) dochází jednak k převodu vlastnického práva ke zboží z prodávajícího na kupujícího a dále ke vzniku povinnosti kupujícího uhradit za převzaté zboží kupní cenu, která byla součástí objednávky a je uvedena v předané faktuře.
  10. V případě, že při prvním dodání nedojde k předání a převzetí zboží, prodávajícím pověřený přepravce telefonicky sjedná s kupujícím termín opakovaného dodání. Kupující přitom bude (pokud byl důvod nemožnosti dodání zboží na jeho straně) povinen zaplatit prodávajícímu spolu s cenou zboží i vyúčtované přepravní náklady spojené s opakovaným dodáním objednaného zboží.
  11. Kupující musí ve vlastním zájmu při přebírání objednaného zboží zkontrolovat, zda zboží není poškozeno, jakož i úplnost předávaných dokladů (včetně vyplněného data převzetí zboží v záručním listu). Na případné poškození zboží je nutno ihned upozornit přepravce, který je povinen sepsat o tomto poškození škodní protokol. (nebude-li při předání a převzetí zboží takový protokol sepsán, bude třeba vycházet z toho, že přepravované zboží bylo dodáno nepoškozené.) Jestliže přepravované zboží bude při dodání poškozené, je přepravce povinen vzít ho ihned zpět a neprodleně telefonicky sjednat se kupujícím termín dodání nového zboží.
  12. Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání kupujícím.
  13. Kupující zaplatí kupní cenu objednaného zboží jedním z těchto způsobů:
    • Platba v hotovosti při dodání zboží (v takovém případě obdrží kupující potvrzení o zaplacení a objednané zboží spolu s fakturou bude předáno kupujícímu oproti úplnému zaplacení).
    • Platba dobírky při zaslání objednaného zboží poštou na dobírku (spotřebitel zaplatí poštovní poukázku při přebírání zboží). Vlastnické právo k objednanému zboží, dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením vyfakturované kupní ceny.

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

  1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující - spotřebitel v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy a to do 14 dní ode dne převzetí zboží. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být písemné a musí být v uvedené lhůtě doručeno prodávajícímu. V písemném oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo a den objednávky, datum převzetí zboží a číslo účtu pro vrácení kupní ceny.
  2. V odst. 1 citované ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí Kupující spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
  3. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu).
  4. Právo na odstoupení od smlouvy ale Kupující nemá, pokud to je výslovně sjednáno mezi smluvními stranami, a dále v případě smluv:
    • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
    • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího
    • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
    • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal

Odpovědnost za vady zboží

  1. Kupující zasláním vyplněného objednávkového formuláře prodávajícímu dává souhlas ke zpracování a použití svých osobních údajů, obsažených v tomto objednávkovém formuláři, prodávajícím při jeho obchodní činnosti, a to v rámci informačního systému spotřebitelů sloužícího k evidenci nákupů zboží kupujícím jako předpokladu pro poskytování výhod z programu výhod spotřebitelů, k zasílání požadovaného příslušenství a doplňků zboží , k zasílání informací o nových typech zboží a o servisních a jiných službách. Respektujeme vaše soukromí, tyto data chráníme před zneužitím, jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům a třetím stranám.
  2. Jakoukoli odchylku od těchto obchodních podmínek musí prodávající a kupující-spotřebitel dohodnout písemnou formou, a to ještě před zasláním vyplněného objednávkového formuláře prodávajícímu.
  3. Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy, vzniklé v rámci internetového prodeje prodávajícího mezi prodávajícím a kupujícím, což kupující v plném rozsahu a bez výhrad akceptuje zasláním vyplněného objednávkového formuláře.

Reklamační řád

Tento reklamační řád platí pro zboží nakoupené v internetovém obchodě ABUS s.r.o. s účinností od 01.01.2010

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle platného zákona na ochranu spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno na *Název obchodu* a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční list, pokud tento doklad není přiložen přímo od výrobce. Převzetím zboží od dopravce zákazník souhlasí se záručními podmínkami.

Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad, je povinen ihned (nejpozději do 72 hodin od převzetí zboží) informovat naše pracovníky. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Záruční podmínky

Prodávající poskytuje kupujícímu záruční lhůtu dle specifikací jednotlivých výrobků od data dodání (12 měsíců, pokud není uvedeno u jednotlivých druhů zboží jinak). V případě použití výrobků pouze v domácnosti je záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem vystavení daňového dokladu a záručního listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  • mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou
  • pokud byly škody způsobeny počítačovými viry
  • používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Prodávající v žádném případě neručí za škody, vzniklé zákazníkovi v důsledku vady zboží, selhání software či ztráty dat. V případě reklamace výrobků, které slouží pro ukládání dat, neručíme za data na nich uložená. Doporučujeme důležitá data zálohovat.

Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním (např. snížení kapacity akumulátorů, opotřebení náušníků sluchátek, mechanických částí, zobrazovačů, apod.) nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.

V případě neoprávněné reklamace zboží zákazníkem (nebude-li zjištěna udaná závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování zboží podle aktuálního ceníku servisních výkonů. Neoprávněně reklamované zboží si zákazník může vyzvednout osobně nebo mu může být zboží zasláno na jeho náklady.

V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamační podmínky

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko uvedené v záručním listě výrobce. Je-li u zboží přiložen výše jmenovaný záruční list, nelze jej bez tohoto dokladu reklamovat. Pokud nelze reklamovat přes autorizované servisní středisko je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího.

Zákazník musí doručit poštou, na vlastní náklady a riziko, reklamované zboží na adresu:


ABUS s.r.o.
Rančířov 33
586 01  Jihlava

K reklamovanému zboží musí být přiloženo:

  • kopie daňového dokladu
  • záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
  • průvodku s přesným popisem závad a jejich projevů

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.), nesmí být mechanicky poškozeno a musí být zabaleno v originálním obalu.

V případě reklamace nás můžete kontaktovat viz. Kontakt.

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodávajícího.
Je-li reklamace uznána jako neoprávněná, bude veškeré náklady prodávajícího spojené s touto reklamací hradit v plné výši zákazník.

Dopravní podmínky

Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu (viz. Kontakt). Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01.02.2012

Menu

Nákupní koš
Košík je prázdný
Vyhledat v katalogu

 ABUS s.r.o.


Rančířov 33
586 01 Rančířov
kraj Vysočina

Ič: 46904182
Dič: CZ46904182
Tel.: +420 725 448 723

spisová značka: Vedená u
Krajského soudu v Brně
oddíl C, vložka 6026

 

 

 

 

Poslední aktualizace:


20.2. 2024 12:00

abus gastro Jihlava